Patrik 1,5

Såg nyss en bögfilm, de va bögar på riktigt de handla om faktikst haha :P
Jag såg nyss, eller kände att jag måste städa liiiite i rummet innan i morgon kväll eftersom alla föräldrar kommer på infokväll då o det är liksom liite stökigt här inne haha. Julia (min rumskompis) är sjuk också :( så jag får städa helt själv..hehe JUSTE haha om jag inte skrev det innan idag så har 2orna & 3orna (tror vi) haft lite kul inatt så vi hade diskmedel i hela korridoren, handtagen och kaviar på duscharna i morse när vi vakna hehehe såååå nu måste dom städa. Ikväll händer inte så mycket, michelle och elin skulle släppa deras hästar i ridhuset hade gärna velat hänka på men va för trött för att ens fråga haha ;) aja goodbye för nu. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0