Orienteringsdag

Jag försökte skriva ett inlägg från mobilen när vi satt och väntade på att engelskan skulle börja, men det verkar inte ha lagts upp :S Men nu har vi i alla fall precis orienterat haha jag håller typ på att bli sjuk så jag mår inte direkt prima och karita mådde inte super hon heller så vi tog bara 3 kontroller sen la vi oss i skogen jag typ somnade haha.. Sen efter typ en timme snodde vi någon annans karta så vi fick godkänt ;) Nu ligger jag i min säng, cissi sitter i mitt fönster och karita tjatar på mig att jag ska gå med henne o dusha så jag ska väl ta och göra det dååååå.. förlåt för det inte är några bilder men ska lägga upp dom vi tog med janinas kamera så fort de går o jag MÅSTE komma ihåg att ta med kamerabatterier tills nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0