nattinatt

Hellu lilla bloggen, nu äre nämligen såhär att jag va ju grymt duktig o kom ihåg att ta med mig kameran o batterier men batterierna sög så dom är slut hehe så jag har inte kunnat tagit några bilder, men idag har vi haft fan lektioner hela tiden vi slutade kl 4 i svinhuset, så vi har alltså vart hos grisarna i dag, vi fick träffa både dom lite äldre suggorna och små små kultingar, såååååååååååååååå söta! :D haha i morgon vetifan när jag börjar eller har lektioner, vi har ju nytt schema varje vecka o har inte hunnit kollat mitt än så ska kolla på de typ nu, haha. juste efter vi slutat idag drog ja me några tilll stan o kika runt lite sen åkte vi till nynäs o kollade på en gotlandsbåt:D JAG SAKNAR FINA GOTLAND! heheheeeeeeeeeeee mennu orkar ja inte skriva mer hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0