Hej hopp i galopp

Här kommer ännu ett tråkigt inlägg hehe.. Vi åt nyss mat eller dom andra åt mat medans jag åt toast. Har faktikist varit duktig idag och både damsugit, moppat golvet och bytt lakan i rummet :D Nu sitter vi och försöker få ut Michelles nyckel ur min hålslagare, ja hehe alla är inte lika smarta som mig här (A) Ska strax gå och dusha för jag luktar kossa, sen kommer föräldrarna på möte om typ 1 eller 2 timmar.. Juste haha mitt finger ett tjockt som jag vet inte vad för det är infekterat... Sen va vi hos kossorna idag fick lära oss lite hur det fungerar i en ladugård osv.
Och fick även reda på idag att jag ska ha stalltjänst V.38 :D Och inte bara det, ja ska ha det tillsammans med bland annat Maria Karelius:D Så det kommer säkert bli kul för då kommer vi få typ 1 eller 2 stycken varsina passhästar som man sköter om som typ sköthästar ;) Men nu måste jag hjälpa Michelle och få ut sin nyckel innan hon typ kastar ut den ur fönstret eller något... heeej då! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0