Hachiko <3

Nu har Karita och Cissi gråtit färdigt, vi har precis sett en vääldigt sorglig film. Filmen handlade om en hund som väntade på sin döda matte i 10 år. Man blev väldigt rörd eftersom filmen är baserad på en verklig händelse. Jag kan faktikst erkänna att jag blev tårdögd och det var inte långt ifrån att jag också börja gråta. hehe. '
Men nu måste jag typ öppna fönstret och sätta på fläkten så man kan sova här inne inatt, jag väntar på att Janina ska komma heeem (hit) så jag får lite sällskap inatt ;) heheeeeeee nu orkar jag inte skriva mer vi har sovmorgon i morgon till typ 10, sen typ 3 boring lektioner och efter lunch ska vi till kossorna, yeeeeeey haha. aja men godnatt på er!


Hachiko <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0