God morgon!

tjabaaa :) idag är det torsdag, det betyder att i morgon får vi åka hem och på lördag ska jag rida :D
Påtal om ridning så har mina ridskav på fingrarna vart väldigt äckliga haha nu är det ena infekterat tror jag för det är svullet rött och kliar men jag sitter med massa alcolsprit på de så det ska bli rent haha så det borde bli braaaaaa :) I alla fall så nu sitter jag i min säng har precis hämtat mitt tvätt ur tvättmaskin, jag vet inte om det blev rent (?) för det luktade lite instängt typ haha men har ingen aning om hur länge det låg där när den var klar.. Jag ska alldeles strax börja sätta på mig lite kläder, vi börjar 9.45 med matte då måste man ju vara lite extra taggad så man inte somnar ;)  Jag skriver lite senare idag om det händer något kul! Hej då ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Rhode

alcolsprit höhö. Alsolsprit heter det ;)

2010-09-02 @ 17:02:11
URL: http://rhodeeriksson.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha ups

2010-09-02 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0