Förkylning suuger :(

Jag typ sitter och snorar hur mycket som helst, heehe är lite förkyld och det är hur jobbigt som helst. Vi såg nyss någon skit dålig film inne hos karita jag orkade inte ens se klart den, så nu väntar jag på att typ janina eller någon ska komma och joina mig inatt, vill inte sova själv i spökrummet juu.. Plus att både jag och janina börjar kvart i 1 i morgon så vi har ju lite sovmorgon om man säger så. Pappa och mamma va här på möte tidigare ikväll så dom bringade med sig lite gotte osv :D mums! Och i morgon åker jag hem så då ska jag ta med kameran hem eftersom jag har besök från skövde i helgen så måste ju det tas lite bilder :D men nu måste jag springa och hämta papper måste typ snyta mig eller något hehe :D natti natti!

aaand btw så körde jag en till tvätt, med ljus tvätt och den här gången luktade det faktikst tvättmedel efter vilket måste betyda att jag vet hur man tvättar för det blev fan rent också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0