Tack & hej leverpastej

Jag ger upp!!!!!!!!!!!! Haha, fan för det första så förstår jag absolut ingenting av hur man ändrar koder osv så man kan lägga in en egen header, för det andra så blir min header helt konstig och i fel format. Jag får ta och be någon som kan det här med bloggdesigner hjälpa mig :P Så just nu om man nu vill läsa min blogg så får ni faktikst stå ut med en vääääldigt simpel design, nämligen ingen alls :( Haha, nog om de! Jag är fortfarande hemma, hade lite att stå itu med så jag åker till skolan i morgon på morgonen i stället. Så ännuuuuu en tidig morgon :( men det äre värt! (även om det inte känns som de när klockan ringer på morgonen hehe) Eftersom jsg inte gjort så mycket annat än att fixa mitt rum, och juste haha jag testade olja in hela mig med babyolja, jag har hört att man får väldigt len hy av det.. hehe de va liiite oljigt om man säger så :P Men jag blev rätt len så.. Men de är ju typ det jag gjort ikväll. Faktikst gjort mitt ytterst bästa när jag försökte göra en header så det tog lite på krafterna. Men nej nu känns det som att det blir ett sånt här överdrivet långt inlägg med massa text igen.. Hehe, aja jag säger tack och godnatt nu så skriver jag i morgon när jag är i skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0