Nu är det min tur igen!

Nu ska jag för typ hundraelfte gången bli en i mängden av hundratusentals tonårstjejers småbloggare.. :) Men den här gången tänkte jag faktiskt försöka vara lite seriös och uppdatera mig ofta. Jag antar att dom som läser/kommer läsa min blogg är mina nära & kära som antagligen vet att jag precis börjat i 1an (för dom som inte vet) på ett naturbruksgymnasium som heter Berga och att jag bor på internat (jag kommer hem under helger & lov). Det är väl mest därför jag skaffat bloggen, så att ni kan hålla koll på mig och veta vad jag gör vart jag än är, och för att jag ska kunna titta tillbaka vad jag gjort osv.Och btw för dom som inte vet så ligger Berga ute i Västerhaninge, nästan Nynäshamn! :)
Jag har med min dator i skolan under dagarna och har även tagit dit min kamera så jag ska försöka få er uppdaterade med både text och bilder så mycket som möjligt så ni får se mycket från min vardag :D

Idag är det ju Måndag men jag är inte i skolan än, eftersom vi har studiedag idag. Har inte riktigt bestämt mig om jag åker till skolan senare idag eller om jag åker i morgon bitti. Men jag tror jag stannar hemma i natt eftersom jag är sjukt trött, jag gick upp 05.30 för att ta buss och tåg mot Täby galopp, jag hängde med en brud från skolan som jobbar lite där ibland. Men i alla fall, så fort jag kommer till skolan så kan jag ta lite bilder på rummet, gården osv ;) Nej nu känns det som att det här inlägget börjar bli liiite för mycket text haha, nu ska jag försöka jobba på en fin design :D (kan inte garantera något hehe..)

oooooooh jävlar vad det regnar ute!!!!!!!!!!!!!! helt sjukt :O


Kommentarer
Postat av: Linette

Saknar dig skit unge!

2010-08-30 @ 16:44:07
Postat av: Lovisa

Du var ju mkt bättre på att skriva än vad jag var:P kan inte du blogga min också ;P

2010-08-30 @ 19:49:09
URL: http://lovisauddmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0