grillning på g

nu sitter jag i min säng medans karita plattar mitt hår, snacka om service ;) Så fort mitt hår är plattat så ska vi ut och grilla med resten av skolan, sen efter grillningen så är det fest i maskinhallarna med en Dj haha :O (inget alkohol) Jag mår inte super bra så vet inte hur länge jag kommer orka vara med, det är från 22-02 i alla fall, ska dra dit och kolla läget i alla fall.
Och juste vi förlorade på brännbollen, vi söööööööööög haha.. bättre lycka nästa år säger jag bara ..  Idag hade vi bara en lektion och det var matte haha, mattelektionerna är alltid lika roliga när man sitter bredvid karita :D  men pussar på bloggen för nu ska jag draaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0