31/08-10

Goddag! Har precis käkat lunch, åkte med bussen kvart i 8 i morse sen kom jag till skolan en timme för tidigt för våran svenska var inställd :( Nu ligger vi i Karitas säng och väntar på att klockan ska bli kvart i 1 för då har alla klasser brännbollstunering ;) Justfan, jag glömde mina batterier hemma till kameran :( men Janina har sin kamera här (inte den bästa kanske hehe, men den duger tror jag) så vi tog lite bilder på gården, men jag lägger in det senare för det verkar som att det krånglar lite för henne att lägga upp dom osv :P
Aja, ha en fortsatt bra dag så skriver jag lite senare när jag får tid för nu ska vi tagga inför brännboll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0